Page 14 of 17 FirstFirst ... 41213141516 ... LastLast
Results 131 to 140 of 170

Thread: DSx vs R&R...perang kawan2

  1. #131

    Default

    Quote Originally Posted by Sinta Jojo View Post
    mana ni balasanya si "miahahahahahahaha"

    wkakakak.. ampuun kakak saya cupu.. wkakkaka
    sedang luruskan rambut dia mungkin ...
    ahahahahaha
    WELLCOME

  2. #132

    Default

    Quote Originally Posted by athena View Post
    paling lucu ni hahahhaha
    mmg sangat lucu

  3. #133
    Lans Koperal
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    23

    Default

    Quote Originally Posted by Blue Knight View Post
    sedang luruskan rambut dia mungkin ...
    ahahahahaha
    setrika donk.. =)) wkakakak..
    dia lagi botakin rambut. biar ga dibilang banci.. wkakkakak

    Quote Originally Posted by xxreezaxx View Post
    wow panas...
    kasih es donk..
    miahahahahanjing
    Last edited by arcobaleno; 03-03-2012 at 07:26 PM.

  4. #134

    Default

    Huhu, ni cite caci2 pasal orang ke pasal perang ni... Menarik dan panas...

  5. #135

    Default

    Quote Originally Posted by GaDiSKaLiSPeLuRu View Post



    dia tak tau bahawa kita sudah tau kan lukman... biar dia sedap2 dulu... biar bangun esok nya hilang hammer dia tu seperti hilangnya kg hammer elezebet swan.. CUI ,Bella. AURORA dan lain2
    dia tak punya hammer..hanya cakap saja.hahaha

    Quote Originally Posted by athena View Post
    paling lucu ni hahahhaha
    wkakakaka rambut kriting aj dilurusin kaya kA**** band
    wkakwkkakwka

    sureeeemmmm

    cata gw plizzzzzz
    Last edited by arcobaleno; 03-03-2012 at 07:29 PM.

  6. #136

    Post Hebat

    Wah, meriah jugak kat forum rupanya...
    I Wanna Be Like A Common People
    I Wanna Be Like A Common People Like YOU

  7. #137
    Lans Koperal dokem's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    42

    Default

    Dari dulu memang meriah forum ini
    I am is what I am

  8. #138

    Default

    Originally Posted by GaDiSKaLiSPeLuRu



    dia tak tau bahawa kita sudah tau kan lukman... biar dia sedap2 dulu... biar bangun esok nya hilang hammer dia tu seperti hilangnya kg hammer elezebet swan.. CUI ,Bella. AURORA dan lain2

    standat la tu GKP...kalau dah pegi hentak mst akn kne hentak smula....dah rs cm ms duk 7cz, AoW n NeRD G dah...1 pagi pny ETA je....blh hilang 1 id...seb baik la ak hilang 1 kg je...huwaaaa fuhhh

  9. #139
    Koperal SKCrow's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Mersing, Johore, Malaysia
    Posts
    96

    Default

    sedang luruskan rambut dia mungkin ...
    ahahahahaha
    setrika donk.. =)) wkakakak..
    dia lagi botakin rambut. biar ga dibilang banci.. wkakkakak
    wkakakaka rambut kriting aj dilurusin kaya kA**** band
    wkakwkkakwka
    Per citer psl rambut pulak ni...focus pada topik la... cakap bod**@gob*** karang marah pulak...tapi tu la hakikatnya..
    rambut dia lurus ker@kerinting pe ko kisah...bkn guna duit ko, bkn rambut dia y main game...
    stay dgn topik...

    skarang sudah SW-R&R ada perubahan dah...player, MT, Leader, Visi & misi ada berubah ker...@ di tmpat y lama..
    kalau sm jer bek xpayah...

  10. #140

    Default

    Quote Originally Posted by SKCrow View Post
    Per citer psl rambut pulak ni...focus pada topik la... cakap bod**@gob*** karang marah pulak...tapi tu la hakikatnya..
    rambut dia lurus ker@kerinting pe ko kisah...bkn guna duit ko, bkn rambut dia y main game...
    stay dgn topik...

    skarang sudah SW-R&R ada perubahan dah...player, MT, Leader, Visi & misi ada berubah ker...@ di tmpat y lama..
    kalau sm jer bek xpayah...
    Percuma aja jadi SW . orang YANG PENTING di SW aj bilang :

    SW "C" tulis:

    setan lu wkwkw
    gw dh ngundurin diri jd pejabat ally kok..
    masi pengen farm RR gw
    Hajar aja ga usah peduli SW
    trus NAP nya mo d putusin jg terserah lu
    kemarin gw dh cerita ma lukman soal RR
    gw pasrah aja mo RR jadi SW or apa tetep gw farm
    ok bos
    ____________
    "NE" tulis:

    WKAKWKAKKWKaaa jangan bikin ngakak donkkkkkkkkkkkk rick

    orang lagi perang sama kita kok jadi SW?
    wkakwkkakwka

    asli ngakak..

    ------------------------------------------------------------------------

    R&R jadi SW juga tetep di farm..whahaha
    si banci mana nih si banci dr kmrn cmn diem ..hahahah

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •