Page 6 of 17 FirstFirst ... 4567816 ... LastLast
Results 51 to 60 of 170

Thread: DSx vs R&R...perang kawan2

  1. #51

    Default

    Quote Originally Posted by SKCrow View Post
    bkn masalah xth WW keluar awal...xkira la keluar awal@lmbt...cb ang pie bc story from mula...jgn xth ujung pangkal main redah jer...hehehe...jgn amalkan kat real life...nnti lebam biji mata...wahkakkah... percuma jer dpt "kaca mata"
    ooo..lagu tuh ka...cerita...tok sah dok loghat kat DSx sangat aiih...depa ally kanyak ja..dengaq cerita..id besaq sekelomboi pun RnR tak boleh nak perapuih..dah byk haqi serang tak abis2..sapa ada log..mai la boh tempek kat sni..

  2. #52
    Staff Sarjan xxreezaxx's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    DoomSquad maybe
    Posts
    192

    Default

    waaa panas, rugi lama tak masuk forum, cuba2 la sejuk sejukan skit, bukan masalah besar pun...orang yg cakap tak rasa pun dia belit, yg dengar je rasa terbelit-belit...so aku rasa semua dah belit2 dah nih, rilek aja deh, peace
    (KG WW TU DEKAT JE NGAN AKU :d , sapa yg nak hold tu cepat2 la cip, boleh aku tolong)
    LoVEy DoVEy...

  3. #53
    Koperal SKCrow's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Mersing, Johore, Malaysia
    Posts
    96

    Default

    hehehehe...di layan ba klau ko... ...Peace No War

  4. #54
    Prebet
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    C:\Program Files\Athena
    Posts
    12

  5. #55
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    Quote Originally Posted by athena View Post

    hebak gila ...masuk paper tuu




    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  6. #56
    Staff Sarjan xxreezaxx's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    DoomSquad maybe
    Posts
    192

    Default

    Quote Originally Posted by athena View Post
    uwahahaha kelakar gila, ko dah igm ke bedak2 rnr ke?
    LoVEy DoVEy...

  7. #57
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    Quote Originally Posted by xxreezaxx View Post
    uwahahaha kelakar gila, ko dah igm ke bedak2 rnr ke?

    dorg da tengok kt fb kot



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  8. #58
    Koperal SKCrow's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Mersing, Johore, Malaysia
    Posts
    96

    Default

    kalau ada sx dgn gambar lagi cun...

  9. #59
    Lans Koperal
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    55

    Default

    Quote Originally Posted by athena View Post
    wakakkakaa
    taniah
    super creative

  10. #60
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    Dengar cerita... R&R tengah melobi SW utk menyerang DSx..hehehehhe... apakah mungkin itu terjadi?? zuhairy ridik PM rata nmpknya... ada saja yang laporkan hal tersebut... dah nampak bahawasanya R&R tak mampu untuk menentang DSx kan?? hingga cuba melobi meminta bantuan dari luar kuadran.



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •