Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 40

Thread: R&R

  1. #21
    Lans Koperal
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    52

    Default

    Quote Originally Posted by sang timur View Post
    maksudnya yg serang lemah
    lebih tepatnya yang nyerang goblok ..

  2. #22
    Koperal SKCrow's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Mersing, Johore, Malaysia
    Posts
    96

    Cool

    maksudnya yg serang lemah
    lebih tepatnya yang nyerang goblok ..
    Malu ah bdk R&R...
    Dipermain2kan...xde tel** ker...hahaha

    R&R = Rehat & Rawat
    Rehat lebih
    Rawat lebih...
    Last edited by SKCrow; 02-29-2012 at 08:42 AM.

  3. #23

    Default

    Quote Originally Posted by GaDiSKaLiSPeLuRu View Post
    http://tx3.travian.com.my/spieler.php?uid=185




    Dari MT sampai la ke anak2 buah.RASICT ...
    si jek rascit hanya disebabkan oleh lokman...
    dari awak lagi si jek.. da igm.. dia takmo pemain indo di ally dia.. dia siap pesan jangan amik pemain indo dalam ally dsx..
    igm tu da membuatkan aku panas ... lagi la aku tak menyokong untuk meta dgn ally dia.. huh

    wew...
    ramai ni perbincangkan aku ???
    WELLCOME

  4. #24
    WW HoldeR eMpErOr's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    (194/61)
    Posts
    190

    Default

    salam semua...i'm back...

    gogogo R&R .........

  5. #25

    Default

    Quote Originally Posted by eMpErOr View Post
    salam semua...i'm back...

    gogogo R&R .........
    attack me plizzz [6|66] saya tunggu R&R

  6. #26
    Lans Koperal
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    23

    Default

    Quote Originally Posted by eMpErOr View Post
    salam semua...i'm back...

    gogogo R&R .........

    nak kmane R&R? ape ade ally macam tu.. pemimpin je dah rasis lah.. cmane nak kembang ally macam tu? maen berbie je lah..

    ajarkan aku pliss

  7. #27
    Lans Koperal
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    55

    Default

    Quote Originally Posted by Sinta Jojo View Post
    nak kmane R&R? ape ade ally macam tu.. pemimpin je dah rasis lah.. cmane nak kembang ally macam tu? maen berbie je lah..

    ajarkan aku pliss
    sudah kena banned tauke nya bro

  8. #28

    Default

    Nape la si Jack tu letak gelaran Tauke, tiba2 aku jadi terlibat plak
    I Wanna Be Like A Common People
    I Wanna Be Like A Common People Like YOU

  9. #29
    Lans Koperal
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    23

    Default

    Quote Originally Posted by sang timur View Post
    sudah kena banned tauke nya bro
    wkkakak.. jadi spe lgi nak cakap bsar ni?

  10. #30
    Koperal SKCrow's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Mersing, Johore, Malaysia
    Posts
    96

    Default

    Sunyi & bosan...boring....
    bikin panas la ooooiiiiiiii... ISU PANAS XDER KER..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •