Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 40

Thread: R&R

  1. #1
    Askar Picisan™ Sanji's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New World
    Posts
    1,050

    Default R&R

    Kedudukan Persekutuan Mata
    1. R&R*N|S™ 192502
    2. R&R*N|S3 144870
    3. R&R*™NE 134848
    4. R&R*™SW² 96799
    5. R&R*N|S² 76292
    6. R&R*™SW 64830



    NW xde R&R?


    "Never trust someone with mask"

  2. #2
    Lans Koperal
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    37

    Default

    Quote Originally Posted by Sanji View Post
    Kedudukan Persekutuan Mata
    1. R&R*N|S™ 192502
    2. R&R*N|S3 144870
    3. R&R*™NE 134848
    4. R&R*™SW² 96799
    5. R&R*N|S² 76292
    6. R&R*™SW 64830



    NW xde R&R?
    NW kan quadran noob.mane layak nak ada R&R kat NW.R&R kan geng2 OTAI

  3. #3
    Lans Koperal
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    55

    Default

    ajak skype join R&R jadi lah tu

  4. #4

    Default

    ally PIRATE kat NW bukan ex R&R?

  5. #5
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    http://tx3.travian.com.my/spieler.php?uid=185


    PEACE..
    NO WAR..

    PENGECUT BTOL LANGGAR LARI (DSxR)..
    PANGGIL ALLY PLAK BANTU..
    ANAK MANJA BTUL..HAHA

    siubarbie??

    sorry kerana menghina kamu siu..
    tp aku still nk hina kamu.haha.
    ganyang ind....<----

    now im back!!

    Dari MT sampai la ke anak2 buah.RASICT ...
    si jek rascit hanya disebabkan oleh lokman...
    dari awak lagi si jek.. da igm.. dia takmo pemain indo di ally dia.. dia siap pesan jangan amik pemain indo dalam ally dsx..
    igm tu da membuatkan aku panas ... lagi la aku tak menyokong untuk meta dgn ally dia.. huh



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by GaDiSKaLiSPeLuRu View Post
    http://tx3.travian.com.my/spieler.php?uid=185




    Dari MT sampai la ke anak2 buah.RASICT ...
    si jek rascit hanya disebabkan oleh lokman...
    dari awak lagi si jek.. da igm.. dia takmo pemain indo di ally dia.. dia siap pesan jangan amik pemain indo dalam ally dsx..
    igm tu da membuatkan aku panas ... lagi la aku tak menyokong untuk meta dgn ally dia.. huh
    Owh, main game pun racist... Susah la ek

  7. #7
    Koperal SKCrow's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Mersing, Johore, Malaysia
    Posts
    96

    Default

    Dari MT sampai la ke anak2 buah.RASICT ...
    si jek rascit hanya disebabkan oleh lokman...
    dari awak lagi si jek.. da igm.. dia takmo pemain indo di ally dia.. dia siap pesan jangan amik pemain indo dalam ally dsx..
    igm tu da membuatkan aku panas ... lagi la aku tak menyokong untuk meta dgn ally dia.. huh
    Owh...susah nk maju if rascit...profesional la sikit...ni satu cabaran ma...xkira la dr mn player tu dtg...dunia baru zaman berubah...satu rumpun ba kita ni...pi mai pi mai...tang tu jgk...

  8. #8
    Askar Picisan™ Sanji's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New World
    Posts
    1,050

    Default

    Quote Originally Posted by StrawXHat View Post
    ally PIRATE kat NW bukan ex R&R?
    dulu aku nampak ada R&R TNW kt NW ni.. hmm~ awal2 dh kubur ke?


    "Never trust someone with mask"

  9. #9
    GreatesT RuleR Castello@myx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Putrajaya Malaysia
    Posts
    157

    Default

    Bukan kubur encik sanji..mereka tengah Rehat N Rawat..tengah kepedihan kot..HQ mereka sendiri dah banyak kehilangan kg hammer dan ibu kota..so sedang bersedih dan Rawat kembali kepedihan tersebut

  10. #10
    Kapten arcobaleno's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    in my room
    Posts
    544

    Default

    Quote Originally Posted by Castello@myx View Post
    Bukan kubur encik sanji..mereka tengah Rehat N Rawat..tengah kepedihan kot..HQ mereka sendiri dah banyak kehilangan kg hammer dan ibu kota..so sedang bersedih dan Rawat kembali kepedihan tersebut
    mantap2. tolong compile kan log nanti k.xsabo nak tgk log dahsyat
    arcobaleno
    at your service

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •