Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 51

Thread: What Leader R&R ??

  1. #21
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    Quote Originally Posted by SKCrow View Post
    Secara jujurnya aku mmg xde sejarah y teruk n tragic...coz...from myx1, myx2, myx3, myx4(xmain) server kegemilangan cas (respect u bro..salute), & myx5..aku duk LINE y bek dgn DSx...Kwn GKP also kwn aku gak...

    Saje bg panas line..coz terlampau sunyi forum..mana y terasa aku minta maaf...just nk bg panas jer...
    ........



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  2. #22

    Default

    aku je yg ada sejarah tragis dgn dsx ....dari persahabatan hingga menjadi musuh...cuma server ni x tau lg
    team balqiss

  3. #23

    Default

    Aku kena buka diary lame2 la kalau nak cite pasal sejarah
    I Wanna Be Like A Common People
    I Wanna Be Like A Common People Like YOU

  4. #24

    Default

    Quote Originally Posted by Tauke View Post
    Aku kena buka diary lame2 la kalau nak cite pasal sejarah
    buka la...aku nak tau gak....

  5. #25
    WW HoldeR eMpErOr's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    (194/61)
    Posts
    190

    Default

    Bukan itu maksudnya..kalau jack tak de..hilangla seri di SE..sebab tu aku tak bagi sesiapa sentuh jack..

    kalau nak hilang satu malam pun boleh hilang 20 desa.. ..

    hmmm...bole kew?

  6. #26

    Default

    boleh sgt...1 mlm je...sorang plak tu
    team balqiss

  7. #27
    GreatesT RuleR Castello@myx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Putrajaya Malaysia
    Posts
    157

    Default

    Quote Originally Posted by eMpErOr View Post
    Bukan itu maksudnya..kalau jack tak de..hilangla seri di SE..sebab tu aku tak bagi sesiapa sentuh jack..

    kalau nak hilang satu malam pun boleh hilang 20 desa.. ..

    hmmm...bole kew?
    Tak mampu..kita org tak pandai mana main un..cuma boleh hilang kalo beli akaun orang dan main supermulti jer..skang tak main supermulti lagi ker..?

  8. #28

    Default

    Beli la akaun saya abe Cas wei...
    I Wanna Be Like A Common People
    I Wanna Be Like A Common People Like YOU

  9. #29

  10. #30
    GreatesT RuleR Castello@myx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Putrajaya Malaysia
    Posts
    157

    Default

    Quote Originally Posted by Tauke View Post
    Beli la akaun saya abe Cas wei...
    Tok se boh..tak dok pitih..main hok mano ado jah..janji main dengan bermaruoh sudoh..pah tu abis sini jah..tak dok la sapa nok bowok ke dunia luar..wkwkw..seropo budok2 perangai tapi tuo doh..wat malu ko budok2 jah..main dok lah mano

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •