Page 5 of 17 FirstFirst ... 3456715 ... LastLast
Results 41 to 50 of 163

Thread: [OMG]NE vs NWC

  1. #41
    Askar Picisan™ Sanji's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New World
    Posts
    1,050

    Default

    NWC seperti tiada harapan bila melawan NE


    "Never trust someone with mask"

  2. #42

    Default

    Quote Originally Posted by palagas View Post
    http://travian-reports.net/my/report/125397e6a86
    yang ini report bila
    troops nya dimaz
    Palagas.. kg tuh sudah hilang dari bumi travian bersama2 tropnya sekali.....

  3. #43

    Default

    dah hilang hammer..?miahahahha..kesian sama lukman si blueknight dan si AYAM Imperian hammer cap ayamnya hilang..miahahahha..pui..hammer Dimaz pun dah hilang..miahahhaa

    Quote Originally Posted by Penzillas View Post
    Kesian OMG NE... meronta2 minta bantuan deff kat OMG lain...
    miahahha..dengar2 si lukman mintak bantuan OMG yang lain..miahahha..OMG yang lain bisu seribu bahasa..miahahhaha..
    Last edited by arcobaleno; 03-24-2012 at 07:49 PM.

  4. #44
    Lans Koperal
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    51

    Default

    Quote Originally Posted by Jack sparrow View Post
    miahahha..dengar2 si lukman mintak bantuan OMG yang lain..miahahha..OMG yang lain bisu seribu bahasa..miahahhaha..
    bukan kami diam seribu bahasa......... rasanya NE dah boleh kalahlah NWC....
    troops yg lain kena stok dulu.......... ada misi penting buat hajar WW
    jack korang x ambil ww ker
    aku dengar dlm forum ally korang x mampu nak tawan ww....

  5. #45

    Default

    Quote Originally Posted by palagas View Post
    bukan kami diam seribu bahasa......... rasanya NE dah boleh kalahlah NWC....
    troops yg lain kena stok dulu.......... ada misi penting buat hajar WW
    jack korang x ambil ww ker
    aku dengar dlm forum ally korang x mampu nak tawan ww....

    x pa gas..aku senyap je...senyap itu sulit x boleh bocor..kekeke..
    x ambil la gas..budak aku yang misi nak bom WW je..ada yang keluar ally..tapi stil berinteraksi dalam skype..x pa...lain hari boleh balas..miahahha..

  6. #46

    Default

    Quote Originally Posted by Sanji View Post
    NWC seperti tiada harapan bila melawan NE

    dah agak dah.....

  7. #47
    Prebet
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Negeri Di Awan
    Posts
    8

    Default

    Hehehehe... cam tu ker?

    Wekekekeke
    Mantaps....

    Quote Originally Posted by Iwak Peyek View Post
    Hooo ooo Oooo Hoooo Oooooo Hooooo Oooooooo Hooooooo Ooooooooooo
    Hooo ooo Oooo Hoooo Oooooo Hooooo Oooooooo Hooooooo Ooooooooooo

    Iwak peyek 3x Sego tiwul

    Sampek elek sampek tuek sampek tiiitt sagita mentoll

    icik2 ehemmm
    Last edited by arcobaleno; 03-24-2012 at 07:50 PM.

  8. #48
    Askar Picisan™ Sanji's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New World
    Posts
    1,050

    Default

    ayo log NE menyerang skyjuice mana


    "Never trust someone with mask"

  9. #49
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    Quote Originally Posted by palagas View Post
    bukan kami diam seribu bahasa......... rasanya NE dah boleh kalahlah NWC....
    troops yg lain kena stok dulu.......... ada misi penting buat hajar WW
    jack korang x ambil ww ker
    aku dengar dlm forum ally korang x mampu nak tawan ww....

    budak dsx tnggu jek separow nya multi id kt dlm DSX kuarkan hammer nie... budak2 ni da tak sabar nk masuk da nie..



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  10. #50
    Lans Koperal
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Double Rainbow
    Posts
    38

    Default

    Kek Kek Kek...

    What the hell...kg pecah lg.

    http://travian-reports.net/my/report...0a,1265032d3e6

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •