Page 16 of 25 FirstFirst ... 61415161718 ... LastLast
Results 151 to 160 of 248

Thread: WW Latest Update

  1. #151

    Default

    1. ipun We Are Never give Up SW™ 68 -
    2. NW1SH U'llNeverWalkAlone SW™ 58 -
    3. Enchantress OMG FAMILY TEAM PENC3N™ 50 -
    4. SaKaI WW SaKaI™ DSxR 39 -
    5. Marlboro lite Ketam And The Gangs. DSxR 29 -
    6. Iskandar WW CANTIK/HIJAU DSXR DSxR 15 -
    7. Pokemon DSx - DooM SQuaD DSxR 9 -
    8. Castello DSx - DooM SQuaD DSxR-WW 1 -
    9. K-u-b-u-r WW of ANC.PRO.WWW DSxR 0 -
    10. ichi tony,tono,ramdan,ken DSxR 0 -
    11. azra_qistina Galau DSxUD 0 -
    12. long time ago Tono,Ramdan,Can,Tony DSxR 0 -
    13. Natar PENC3N™ -FOR ALL PPL - 0 -
    Nampaknya terdelete juga akaun Savvy..... all the best bro, boleh sudah berehat.... like me
    TO BE OR NOT TO BE

  2. #152
    GreaT RuleR
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    baling
    Posts
    12

    Default

    nak atack gak

  3. #153
    GreaT RuleR
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    baling
    Posts
    12

    Default

    Tringin nk main speed

  4. #154

    Default

    Quote Originally Posted by R4ZI View Post
    um ipun...semangat um....sudah 0 lagi WWnya.....si telo.....wkwkwkwkwkkkkkk....saya blm juga bergerak.......
    WW Ipun udah lvl 88..tunggu Lvl 99

  5. #155
    GreatesT RuleR Castello@myx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Putrajaya Malaysia
    Posts
    157

    Default

    lvl 90 pun dah banyak aku dapat IGM..semua nak kamikaze..hahaha..aku pun nak kamikaze gak la..malas jaga crops dah..cata jer lom cukup 10k..

  6. #156

    Default

    hajar terussss....kita be raya dikampung WW

  7. #157

    Default

    Quote Originally Posted by Castello@myx View Post
    lvl 90 pun dah banyak aku dapat IGM..semua nak kamikaze..hahaha..aku pun nak kamikaze gak la..malas jaga crops dah..cata jer lom cukup 10k..
    tak apa sist...yg pentingkan hammernya 1,3 juta

  8. #158
    GreatesT RuleR Castello@myx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Putrajaya Malaysia
    Posts
    157

    Default

    Quote Originally Posted by ipun View Post
    tak apa sist...yg pentingkan hammernya 1,3 juta
    Bro la..bukan sist..hehe

    Elok jugak di habiskan cepat..x larat nak main dah...skang semua dah duduk dalam 1 dan bermakna hanya 2 quadrant akan berperang..eh silapp 3quadrant lawan 1 quadrant.

    Seperti biasa..Gajah kalau di pukul 5 orang pasti tewas..dan untuk gajah tewas..5 orang tadi perlukan pengorbanan sebelum lalui kemenangan

  9. #159

    Default

    Quote Originally Posted by Castello@myx View Post
    Bro la..bukan sist..hehe

    Elok jugak di habiskan cepat..x larat nak main dah...skang semua dah duduk dalam 1 dan bermakna hanya 2 quadrant akan berperang..eh silapp 3quadrant lawan 1 quadrant.

    Seperti biasa..Gajah kalau di pukul 5 orang pasti tewas..dan untuk gajah tewas..5 orang tadi perlukan pengorbanan sebelum lalui kemenangan
    Selalu kalau nak tewaskan Gajah pakai gajah Denak jer..
    Nak nak Gajah Jantan..Guna denak betina terus COkeng!!

    "Ketua Unit Gajah, Pusat Konservesi Gajah Kebangsaan (PKGK) Kuala Gandah, Pahang, berkata, operasi itu berjaya diselesaikan dalam masa hampir tiga jam dan pertama kali dikendalikan oleh gajah denak tempatan, kesemuanya gajah betina yang diberi nama Tenang, Jambu, Indah dan Limau dengan diketuai gajah denak berpengalaman, Che Mek."

  10. #160

    Default

    hi,aq baru ag dalam nie...mnx tnjuk ajar sume otai2

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •