Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 60

Thread: [OMG] vs DSx

  1. #11
    Koperal
    Join Date
    May 2009
    Location
    Pangait Team
    Posts
    87

    Default

    hehehe....

    kasi tarbil sama dia hehehehehe......
    ***** WE PLAY MULTI-FRIENDS, DON'T BANNED US ... BE HAPPY EVERYONE...

    ALL Pangaits CUTE....

    Boleh BAH kalau ko... kapanas sd si kawan... kekeke... atookoiiiiii....aramai kopio....

  2. #12

    Default

    Quote Originally Posted by cryogen View Post
    omg pro....serang jer castello tu..dia bukan on9 pon...tunggu dia g mancing...masa tu baru korang p serang dia...muahahahaha
    huhuhu jgnlah camtu.... x baik tau....

    p/s :- boss castello... kalau dapat ikan, jgn lah makan sorang2.....share lah sikit
    TO BE OR NOT TO BE

  3. #13
    Lans Koperal
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    51

    Default

    Quote Originally Posted by cryogen View Post
    omg pro....serang jer castello tu..dia bukan on9 pon...tunggu dia g mancing...masa tu baru korang p serang dia...muahahahaha
    jangan korang yang kena buat lauk dah lah yer..........

  4. #14
    GreatesT RuleR Castello@myx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Putrajaya Malaysia
    Posts
    157

    Default

    Quote Originally Posted by palagas View Post
    jangan korang yang kena buat lauk dah lah yer..........
    Hehehe..lai lai..

    Sapa nak ikut aku mancing ..tak de hal..leh call aku bila2..tapi laut dalam jer eh..aku tak mancing air tawar...hehhehe
    May be aku jumpa stanley02 bila aku ke Tg Pinang nanti..trip mancing disana..tarikh..? rahsia..wkwkwk nanti korang dtg masa aku tak de.

  5. #15
    Lans Koperal excursion's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    MY
    Posts
    29

    Default

    Quote Originally Posted by cryogen View Post
    omg pro....serang jer castello tu..dia bukan on9 pon...tunggu dia g mancing...masa tu baru korang p serang dia...muahahahaha
    Berani nk serang tp time cas x on9.. Ni berani ke takut ni??

  6. #16
    Lans Koperal
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    35

    Default

    masa dia x on9 ler baru best.. dia on9 watpe..ni namanya serang hendap...
    sapa suh dia p tarbil ikan2 tu...kita tarbil la dia...travineer x makan ikan.. makan crops jer...
    pancing...pancing...eh silap...bakar....bakar.....ikan bakar.................

  7. #17

    Default

    Quote Originally Posted by Castello@myx View Post
    Ayang..ayang nie tak sayang mulut tul..hal dalam selimut jangan bawak kat luar..
    Alamak terkantoi kat Abe Cas... Sape report? Ce cite?

    Honestly OMG menanglaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DSx tu ally cikai jer... Meh la paste report...

    <flame mode activated>

  8. #18
    GreatesT RuleR Castello@myx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Putrajaya Malaysia
    Posts
    157

    Default

    Quote Originally Posted by StrawXHat View Post
    Alamak terkantoi kat Abe Cas... Sape report? Ce cite?

    Honestly OMG menanglaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DSx tu ally cikai jer... Meh la paste report...

    <flame mode activated>
    Eleh..eksen ayang nie..kang hantar pedang merah..mula la skype tot tet..tot tet..cr cas..ngeh..ngeh..ngeh

  9. #19

    Default

    Quote Originally Posted by Castello@myx View Post
    Eleh..eksen ayang nie..kang hantar pedang merah..mula la skype tot tet..tot tet..cr cas..ngeh..ngeh..ngeh
    Sudahla, punye susah nak carik Cas... Kene go through check point kekasih abe Cas tu dulu.... wkakakakakakak

  10. #20

    Default

    Lovie dovie couple.....
    TO BE OR NOT TO BE

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •