Results 1 to 6 of 6

Thread: Bengkel Fabrikasi & Akademi

  1. #1

    Default Bengkel Fabrikasi & Akademi

    Soalan yang sering ditanya, adakah setelah selesai mengkaji tahap askar di bengkel fabrikasi dan selesai mengkaji semua askar di akademi, kedua bangunan tersebut boleh dimusnahkan ?

    Jawapan:- Bangunan tersebut BOLEH diruntuhkan setelah selesai mengkaji, tanpa menjejaskan tahap askar yang telah selesai dikaji.Dan tapak bangunan tersebut boleh diganti dengan bangunan yang lebih diperlukan..

  2. #2
    WW WinneR Pengasas's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    On My Laptop
    Posts
    12

    Default

    seandainya kg tersebut musnah dan pembinaan semula berek dan kandang kuda serta bengkel jentera adakah tidak terjejas tahap?? tanyeee

  3. #3
    Lans Koperal
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    51

    Default

    musnah mcm mana tu bro
    kalau setakat berek yg musnah ok lagi
    tapi kalau desa tersebut dah dimusnahkan sepenuhnya kena buat dari A-to Z lah rasanya
    nak pasti tanya Adam

  4. #4
    WW WinneR Pengasas's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Location
    On My Laptop
    Posts
    12

    Default

    hancor semua skali ler mcm cap pop jadi 0 n perlu ke up bengkel fabrikasi n akedemi blik??? aq lom penah jd ler tp ramai yg dh jadi mcm ni aq ase... slalunye bile cap dh 0 pop player tinggal cm tu aje id dia... mane ler tau kalo2 jadi it id aq lak nanti nk gak tau kene selidik n upgrade blik ke sema troop??

  5. #5

    Default

    kalo pop kosong..tapi kg tak hilang.. up je balik.. tak perlu selidik da.. tpi kalau pakai tapak yang pernah hilang kg, kena selidik balik la segalanya dari 0.. melainkan kg tersebut tak hilang.. dari peta..

  6. #6
    Lans Koperal McZohanz's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Petaling Jaya
    Posts
    43

    Default

    NAmpaknya masih belum terjawab lagi persoalan ni.. admin/mod xnak masuk tolong jawabkan ke? aku pun ka tau jugak ni.. hahaha kot2 jadi kat aku nanti..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •