Results 1 to 8 of 8

Thread: nie takut nie....

  1. #1
    Kapten
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    ipoh.... dont know... in perak... still don know.... malaysia.... still dont know... u r not a human
    Posts
    458

    Default nie takut nie....

    saya ada dua akaun dalam srver speed...
    satu saya punya satu lagi abang saya punya....
    aku dah tanya ramai orang...
    mereka kata 2 akaun boleh kena banned....
    dahlh saya ngan abang saya bergilir-giir main..
    tak tutup cookies...
    adakah ianya selamat?

  2. #2
    Kapten J1ra1ya's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    my3
    Posts
    555

    Default

    Kalau 2 orang main guna 1 pc....

    Letak ler kat profail > akaun tuh....
    Penggunaan sama pc....

    Kalau MH cekup dan banned....
    Pandai2 la citer nak lepaskan diri....

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by cyber View Post
    saya ada dua akaun dalam srver speed...
    satu saya punya satu lagi abang saya punya....
    aku dah tanya ramai orang...
    mereka kata 2 akaun boleh kena banned....
    dahlh saya ngan abang saya bergilir-giir main..
    tak tutup cookies...
    adakah ianya selamat?
    Peraturan Permainan telah dikemaskini. Sila baca dengan teliti untuk mengelakkan diri daripada dilarang.
    http://www.travian.com.my/spielregeln.php
    ______________________________________________________________________________

    p/s: reply from my iPhone 4 16gb

  4. #4

    Default

    jgn guna kata laluan yg sama....

    Letak ler kat profail > akaun....
    Penggunaan sama pc....

  5. #5
    Leftenan acap2405's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    ..
    Posts
    463

    Default

    aku pon ader adik yang main travian..
    nama pon hampir sama..
    tapi takde kene banned sebab aku dah kasitau MH awal-awal lagi..
    ader orang nak kenekan aku pon takleh..

    p/s:aku pon tak padam cookies jugak..
    you're something beautiful a contradiction
    I wanna play the game
    I want the friction

    you will be the death of me

    [VeritaS VinciT]
    [[SeireitaI RO]]


  6. #6
    Kapten
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    ipoh.... dont know... in perak... still don know.... malaysia.... still dont know... u r not a human
    Posts
    458

    Default

    hmm... kata laluan sama...
    untuk mengelakkan kesusahan semasa log....
    dan beza acc cuma ada huruf r...

  7. #7
    Kapten
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    ipoh.... dont know... in perak... still don know.... malaysia.... still dont know... u r not a human
    Posts
    458

    Default

    memandangkan tak da sapa2 nak jawab..
    mod boleh tutup jer thread nie..
    sakit mata bila thread nie belum ditutup...

  8. #8

    Default

    Topic closed.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •