Page 11 of 21 FirstFirst ... 910111213 ... LastLast
Results 101 to 110 of 202

Thread: Speed Battle Of The King (3x)

  1. #101
    WW HoldeR eMpErOr's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    (194/61)
    Posts
    190

    Default

    nama battle of the king...

    sesuai ke x?

    rasanya kena invite yang btul2 king..baru boleh bagi nama mcm nie..
    ww holder, empayar terbesar, pembela terbaik, penyerang terbaik ..dari myx 1 hingga myx lepas..baru kena dgn nama battle of the king..

    rasanyalah...

    hehhee....apa2 pun gd luck pada kawan2 yg main...hati2 yew..MH kali nie super aktif...

    hahaha.....

  2. #102
    Pegawai Waren II dUr3x's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Quantown
    Posts
    222

    Default

    Quote Originally Posted by ud1nh0 View Post
    Battle Of The King? saya bukan king, saya tak pantas main di round ini...
    saya nak tunggu round Battle of The BackStabbers saja ..
    bro udinho xmain ke?
    patut la xde penganalisis server ni..
    war may be fun..but make sure u end it as soon as possible

  3. #103
    Sarjan ko shurei's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    daerah paling selatan
    Posts
    115

    Default

    Quote Originally Posted by eMpErOr View Post
    nama battle of the king...

    sesuai ke x?

    rasanya kena invite yang btul2 king..baru boleh bagi nama mcm nie..
    ww holder, empayar terbesar, pembela terbaik, penyerang terbaik ..dari myx 1 hingga myx lepas..baru kena dgn nama battle of the king..

    rasanyalah...

    hehhee....apa2 pun gd luck pada kawan2 yg main...hati2 yew..MH kali nie super aktif...

    hahaha.....

    yup, mmg myx 6 kali ni, MH aktif, agresif dan strict...
    Last edited by ko shurei; 03-19-2011 at 11:49 PM.
    Do what you can, with what you have, where you are.


    Theodore Roosevelt

  4. #104
    WW HoldeR IMMORTAL™'s Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Johor Bahru, Johor, Malaysia
    Posts
    114

    Default

    Quote Originally Posted by ko shurei View Post
    MH aktif, agresif dan strict...
    wow best mcm tu
    Batlle of the King seronok, rmi yg aktif, raid pun susah dpt hasil..baru best!

    myx? AloneTP
    my1 4gbps
    my1 4SGbps™
    my1 HM-BrO™
    myx6 SE-DSF
    myx5 [AoW]-€
    myx4 DSx|HQ™
    myx3 RG|HQ™
    myx2 NWOxBrO!
    myx1 F-CrZ|Z™

  5. #105

    Default

    hello
    im new player here

    hmm
    just wanna ask something
    why My player full of cheater ( multi )??
    also the top player

  6. #106
    Prebet
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Bandar Sunway
    Posts
    3

    Default

    Quote Originally Posted by donquixote View Post
    hello
    im new player here

    hmm
    just wanna ask something
    why My player full of cheater ( multi )??
    also the top player
    Just report to multihunter. They will do the job if a player found playing more that 1 account ie:- multi account. For your infomation..its not only happen in My server but the same with others server.
    Last edited by Syafiq; 03-19-2011 at 11:14 PM.

  7. #107

    Default

    waa..seram ye..nk main ke x ni..huhuhu

  8. #108

    Default

    try dulu ...

  9. #109
    Leftenan Muda ud1nh0's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Central Java, Indonesia
    Posts
    415

    Default

    Quote Originally Posted by dUr3x View Post
    bro udinho xmain ke?
    patut la xde penganalisis server ni..
    xmain

    Quote Originally Posted by donquixote View Post
    hello
    im new player here

    hmm
    just wanna ask something
    why My player full of cheater ( multi )??
    also the top player
    you mention me?
    i'm a cheater but not a top player (medioker sejati)

    Quote Originally Posted by Syafiq View Post
    Just report to multihunter. They will do the job if a player found playing more that 1 account ie:- multi account. For your infomation..its not only happen in My server but the same with others server.
    yeah, i cheat in every server that i play (multi, bot, script)
    MH! catch me if you can (mooning)

  10. #110

    Default

    ganas jugak bro udinho niiii

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •