Page 9 of 21 FirstFirst ... 789101119 ... LastLast
Results 81 to 90 of 204

Thread: Battle Report

  1. #81

  2. #82
    Lans Koperal
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Double Rainbow
    Posts
    38

    Default

    Kental defence mamat ni..attacker pn leh tahan

    http://travian-reports.net/my/report/13660153754

  3. #83
    Lans Koperal myxlover's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    55

    Default

    Terbaekk laa ikan kekek... teruskan usaha spy anda..haha.. Nie, panas lg dr facebook nie.. http://travian-reports.net/my/report...49,136580e3918
    bUaH cEmpEdak D LuAr pAgar, Ambil gAlaH toL0ng joLokkan..
    I'm NewBies nAk BlajAr,kAlu sAlah tolonG Ajarkan..:

    Travian is one of the best games...

    I got many Friends especially non-Malaysian...

  4. #84
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    Report TuanHaneiveAjha punya capital hilang takdak ka? tak sempat nk tinjau castello.. dah hilang capital.. isk isk isk... mata helang pon hilang sekali.. dah tak bleh skodeng kg org dah la yerrr.



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  5. #85
    GreatesT RuleR Castello@myx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Putrajaya Malaysia
    Posts
    157

    Default

    eh dah hilang ker kg mata helang dia..? gatal sangat kan..dah tau DSx nie ramai yang rakus..jangan dok gatei...sila la siap sedia tutup akaun sebelum budak2 nie chief..banyak permohonan dah..ada yang nak chief 7 biji sekali...dasat2..permohonan nak chief ww dia lom ada lagi..kalau ada yang nak chief aku izinkan..hahahah..mini hammer bersepah2 lagi nak makan darah..yezzza

  6. #86
    Lans Koperal
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Double Rainbow
    Posts
    38

    Default

    THA ckp..kalau hammer byk xda keje bleh dtg minum kat WW dia..ada pesta..kedatangan DsX amatlah dialu-alukan..terutamanya otai cestelo.

  7. #87
    GreatesT RuleR Castello@myx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Putrajaya Malaysia
    Posts
    157

    Default

    Hahah..sebab bukan otai tak berani nak pergi..lalala

    Tak berbaloi nak jalan jauh2 ke THA..WW apa kalo tak de BP..lala..dengar2 dsx dok main farm ville semua kg THA..yer ker..

    Quote Originally Posted by Ikan Kekek View Post
    THA ckp..kalau hammer byk xda keje bleh dtg minum kat WW dia..ada pesta..kedatangan DsX amatlah dialu-alukan..terutamanya otai cestelo.

  8. #88
    GreatesT RuleR Castello@myx's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Putrajaya Malaysia
    Posts
    157

    Default

    http://travian-reports.net/my/report/136758c66fc

    Fuhhh..banyak gila def..kalo mini hammer aku pergi pun..silap2 dapat balik 3/4..

  9. #89
    GreatesT RuleR GaDiSKaLiSPeLuRu's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    LP kata atas Awan..
    Posts
    483

    Default

    Quote Originally Posted by Castello@myx View Post
    http://travian-reports.net/my/report/136758c66fc

    Fuhhh..banyak gila def..kalo mini hammer aku pergi pun..silap2 dapat balik 3/4..

    ikan kekek ni THA yer..takmo nk ngaku la pulakk...



    Allah berfirman bermaksud: "Dan fitnah itu lebih besar bahayanya daripada pembunuhannya." (Surah Al-Baqarah: 191)
    "Tidak masuk syurga orang yang suka menyebarkan fitnah." (Riwayat Bukhari dan Muslim)


  10. #90
    Lans Koperal
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Double Rainbow
    Posts
    38

    Default

    Geng2 xde keje ni.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •